29 lip 2017

NOVACLEAR ATOPIS RECENZJA! ZBLOGOWANI.PL


Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was z postem, w którym chciałabym Wam opisać, jak testowałam kosmetyki nowej marki Novaclear ATOPIS, produkująca produkty do twarzy i ciała w znacznej części do skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Dostałam propozycje wypróbowania, dlatego chętnie skorzystałam, ponieważ sama byłam ciekawa efektów.
Paczkę dostałam około 3 tygodnie temu i dostawałam masę mailów, aby zrecenzować na swoim blogu te produkty jak najszybciej, aczkolwiek stwierdziłam, że nie chcę pisać tylko samych zalet dlatego poczekam dłuższy czas, aby szczerze opisać cała prawdę.
1. Face and Body Wash-  jest to żel do twarzy i ciała, którego ja używałam zawsze wieczorem gdy wychodziłam spod prysznica i chciałam zmyć z siebie cały 'bród'. Produkt jest bezwonny, dlatego może być to plusem dla wielu osób, jednak nie pieni się jak inne żele, tylko wchłania się do skóry, mimo tego, że produkt trzeba zmyć wodą. Moje wrażenie są dobre, aczkolwiek moja skóra lubi bardziej intensywniejsze produkty, jednak trzeba zaznaczyć, że ja wybrałam produkty do skóry wrażliwej, dlatego jeżeli ktoś naprawdę zmaga się z wrażliwą skórą, oba produkty są I D E A L N E! Zawartość 200 ml.
2.Hydro-Control Cream- zdecydowanie mój ulubieniec, który podbił moje serce. Zawsze po użyciu żelu nakładałam krem na całą twarz, wchłania się błyskawicznie i bardzo naprawia naczyńka naszej skóry. Jest bardzo delikatny i również bezwonny, co pozwala naszej skórze odetchnąć i pozwolić jej na to, aby sama wchłonęła najpotrzebniejsze składniki kremu. Zawartoć 100 ml.
*Jeżeli chodzi o mnie, mi się bardziej sprawdził krem i myslę, że jeżeli kiedyś będę miała możliwość zamówienia sobie tych produktów to wybiorę krem do twarzy.
*Jest too jest to moja, indywidualna recenzja. Każdemu, różne kosmetyki mogą sprawdzić się inaczej, dlatego przed zakupem proszę o zapoznanie się z zawartością oraz z opiniami różnych osób na blogach, forum lub innych tego typu rzeczach.
*Jeżeli masz jakiś produkt z firmy ATOPIS, na instagramie lub facebooku możesz dodać zdjęcie z hasztagiem #novaclearatopis dzięki której więcej osób będzie mogło się dowiedzieć o tych produktach! Zapraszamy także do naszej strony zblogowani.pl gdzie możesz dodać swojego bloga i śledzić opinie i recenzje innych blogerek!


11 komentarzy:

  1. z chęcią wypróbowałabym te produkty :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszałam o tych kręgach chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdą się w klepie lub online to serdecznie polecam :D

      Usuń
  3. Brzmi fajnie:) chyba trzeba wypróbować!
    infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten zestaw i świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super :D widzę że bardzo wielu osobom podobają się te produkty :)

      Usuń
  5. Może pokuszę się żeby go kupić :)
    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakiś skład? Konsystencja? Cena? Na recenzję składa się dużo więcej informacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie informacje dostałyśmy aby przekazać je w poście :*

      Usuń
  7. Na szczęście nie mam problemów ze skórą i nie muszę kupować takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam, ale chciałam wypróbować nowe produkty :)

      Usuń