6 lip 2017

10 PRAWD ŻYCIOWYCH CZĘŚĆ I

Cześć! W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić 10 prawd życiowych, których ja doświadczyłam w swoim życiu. Są to całkowicie moje odczucia na temat pewnych wydarzeń, które postaram się Wam mniej więcej opisać. Rady dzięki którym wiele z Was będzie mogło poradzić sobie z rożnymi przeszkodami w swoim życiu. Odkąd pamiętam piszę pamiętnik(zaczęłam gdy byłam w podstawówce) i tak zbierałam swoje myśli na kartkach. Teraz stos moich pamiętników leży głęboko w pudełku, a ja postanowiłam, że nie musi się to marnować. Myślę, że jest tego tyle, że spokojnie mogę zrobić kilka części co jakiś czas.

1.Łzy to nie wstyd, to oznaka, że na czymś ci bardzo zależy.
Myślę, że chodzi tu o sytuacje, w których u innych ludzi wyglądamy na bardzo słabych. Walczymy, ale po pewnym czasie jest już nam tak ciężko, że zaczynamy płakać, pokazywać to publicznie. Problemem dla innych jest to, że to my wygrywamy-nie oni!
2.Żaden dzień się nie powtórzy(..) nie ma dwóch podobnych pocałunków, dwóch jednakowych spojrzeń w oczy.
Ja interpretuje to w ten sposób, że każdy dzień przynosi nam coś innego. Może to dla nas oznaczać tą samą rutynę, ale to jej może nam kiedyś zabraknąć, dlatego warto doceniać to co mamy każdego dnia.
3.Nie lubisz mnie? Nawet nie wiesz jak mnie to nie obchodzi.
Myślę, że czasami to co mówią o nas ludzie powinno jednym uchem wejśc, a drugim od razu wyjść. Dla niektórych pisanie bloga może być bezsensowną pracą, a dla mnie jest to coś co sprawia, że mogę pomoc wielu ludziom. Nie pozwól na to, aby inni podcinali ci skrzydła, szczególnie osoby, które nic nie wnoszą do twojego życia!
4.Naszym zadaniem życiowym nie jest prześciganie innych, ale pokonywanie samych siebie.
Nie ważne ile osiągnęły osoby obok, ważne abyśmy my czuli się zwycięzcami szanując przy tym innych.
5.Nikt nie jest odpowiedzialny za twoje szczęście, oprócz ciebie.
Mowa tu o tym, że to my mamy chwytać szczęście garściami, ponieważ to od nas w dużej mierze zależy jak nasze życie się potoczy, a dodatkiem jest rozdawanie tego szczęścia innym.
6.Nie masz wpływu na to, że ktoś cię rani, ale mamy wpływ na to kto to zrobi.
Musimy wiedzieć kogo wpuszczamy do swojego życia i wyznaczyć mu pewne granice, aby nie uważał, że może z nami zrobić wszystko co tylko zechce. Ale gdy dobrowolnie go wpuścimy, a doznamy krzywdy nie jest to powód do smutku-dzięki niemu wiesz jakich ludzi już nie wpuszczać :)
 7.Najgorsze postanowienia to te niezrealizowane.
Gdy stawiamy sobie cele w życiu, zróbmy wszystko i jak najszybciej, żeby je spełnić...nie dla innych, DLA SIEBIE!
8.Nie rób z siebie mostu, po którym inni spacerują.
Pomagajmy innym ile tylko możemy, ale nie zapominajmy że to my jesteśmy ważniejsi niż problemy innych ludzi i w pierwszej kolejności ratujemy siebie-no chyba że mówimy o swoich rodzicach ;)
9.Usta mogą milczeć, ale oczy powiedzą wszystko.
Pamiętajcie, oczy są zwierciadłem duszy i nie wyobrażacie sobie ile prawdy można z nich wyczytać.
10.Moje zycie to poradnik jak się potknąć i nie przejąć. 
Pamiętaj, że wszystko przed tobą, a sytuacje które dzieją się teraz mogą nauczyć cię radzić sobie z większymi problemami w przyszłości... jednak pewnie każdy przeżył swój koniec świata.


Jeżeli chcesz podzielić się ze mną jakimś ciekawym cytatem lub sytuacją z życia to śmiało pisz w komentarzu lub na e-mail natalkaxdd86@gmail.com

18 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się zdjęcia. Świetny bokeh, super rozmywa tło nadając zdjęciu bajkowy klimat. do tego kolory są dobrze dobrane do całego zdjęcia. całość prezentuje się naprawdę dobrze. popracowałbym trochę bardziej nad tym ostatnim zdjęciem, jak dla mnie to jest zbyt bardzo rozmyte i mam wrażenie że zostałaś wklejona na tym ujęciu. także to tyle ode mnie. pozdrawiam. no i oczywiście wszystkich czytających zapraszam na mój instagram ( trochę reklamy Natuś ) www.instagram.com/skkvl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale cudownie wyglądasz! piękna sukienka !
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jestem tu pierwszy raz, ale tak mi się spodobało, że pewnie jeszcze często będę się tutaj pojawiać! Ładnie dobrane słowa, punkt 7 i 10 to moje ulubione. A to pierwsze zdjęcie... super! Czekam na więcej :)
    http://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa, wszystkie prawdy zgadzają się ze mną i sama się z nimi utożsamiam. Naprawdę aż łezka w oku się kręci. I cudowne zdjęcia, wyglądasz pięknie jak wróżka :) Ślicznie <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama prawda i tylko prawda... !
    Świetny post :*

    Zapraszam do siebie :)
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie punkty są takie prawdziwe i życiowe... Dla mnie jednym z najważniejszych jest 3, może przez pewne sytuacje w moim życiu.
    Pozdrawiam!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! W poście sama prawda, pozdrawiam. :)

    Zaczęłam Cię obserwować, super blog. ;)
    Zapraszam do mnie: michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z wszystkimi punktami, np: dla mnie blog ma bardzo duże znaczenie i poświęcam mu większość mojego czasu wolnego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze wszystkimi punktami się zgadzam. W pewnym momencie życia wpuściłam do niego kilka osób i nie wyznaczyłam im granicy i to był mój największy błąd w tym wszystkim. Jakie ładne zdjęcia.
    Obserwuję, bo już nie pierwszy raz jestem na Twoim blogu i zawsze mądrze piszesz a ja lubię poczytać o mądrych rzeczach :D

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uważam, że emocji lepiej nie okazywać przy innych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się zwłaszcza z numerem 5 :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, bardzo mądre cytaty! Świetne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się ze wszystkimi prawdami :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko to prawda!
    Pierwsze zdjęcie cudo

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rady :D każda przydatna i prawdziwa ;) lubię takie posty ;) pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń