19 cze 2017

THREE YEARS

Hejka, przychodzę do Was już bardzo późno i zapewne niewiele osób przeczyta mój wpis przed dwunastą w nocy, ale postanowiłam odezwać się dzisiaj, teraz w tym momencie. Jak opublikuje moje 'złote myśli'(jak to dzisiaj powiedziała moja nauczycielka od matematyki) będzie w pół do dwunastej. Nie mogłam ogarnąć jakiegoś konkretnego tematu także przychodzę ze wszystkim i z niczym... Jestem troszkę zawiedziona z tego powodu, bo nie wiem czy to wina późnej godziny czy braku skupienia na wymyślaniu tematycznych postów z którymi kiedyś nie miałam problemu. Za 3 dni zakończenie roku szkolnego, a co za tym idzie koniec gimnazjum. Powiem Wam, że myślałam że będę się gorzej czuła, sama nie wiem, ale zachowuje się jak obca osoba nie przeżywając tego co się kończy. Może dojrzałam przez kilkanaście miesięcy zdając sobie sprawę, że gdy coś się kończy to coś innego się zaczyna. Gdy masz swoją grupkę znajomych, tęsknisz, ale jesteś świadomy tego, że w nowej szkole znajdą się podobne osoby, z którymi będzie dużo tematów do rozmów. Nauczyciele, niby irytujący, ale spotykając ich na ulicy, będą przypominać nam się lata, w których tak bardzo ich nie lubiliśmy za te sprawdziany i kartkówki, a teraz najchętniej zaczepilibyśmy ich na ulicy i porozmawiali tak samo, jak na lekcjach, byle by to 45 minut jak najszybciej zleciało. Powrót do pierwszych przyjaźni, spotkań w szkolnych szatniach, denerwowanie się na nauczycieli od wfu, że gdy robi się ciepło, zamiast siedzieć na sali gimnastycznej wychodzimy na dwór biegać na kilometr lub skakać w skok w dal chodź i tak połowa uczniów ćwiczy 'byle zaliczyć'... Myślę, że nie umiem konkretnie się określić czego nauczyłam się w gimnazjum, ale na pewno nie tego aby zmieniać buty gdy nadchodzi zima, szanować szafki i szatnie szkolne, nie przewracać oczami gdy widzę swoją polonistkę lub nie popychać się na przerwie 'dla zabawy', a potem lądować u dyrektora... Jedyne co mogę powiedzieć to to, że stałam się odpowiedzialniejszą i bardziej dowartościowaną osobą.
A czego Was nauczyło gimnazjum?



24 komentarze:

  1. Such an amazing post!
    Fantastic photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. Gimnazjum nauczyło mnie tego, że ludzie potrafią być okrutni, ale nie należy się nimi zbytnio przejmować, ponieważ karma chcąc nie chcąc do człowieka powraca :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny outfit oraz jakość zdjęć <3.
    Co powiesz na wspólną obserwację?;)
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nie wiem czego nauczyło mnie gimnazjum, ten czas minął mi bardzo szybko, bez specjalnych smutków czy radości. Liceum nauczyło mnie natomiast otwartości i tego, że zawsze warto wyrażać swoje zdanie :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :)
    Nie lubiłam gimnazjum, ludzie w tym okresie są strasznie okrutni

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja okres gimnazjum wspominam cudownie, to jeden z najlepszych okresów mojego życia :) Mnóstwo fajnych rzeczy się wtedy u mnie działo! :D
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno temu chodziłam do gimnazjum :) w zasadzie nie wiele z niego wspominam, bardziej szkołę średnią :) ale 3 klasa gimnazjum była świetna <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing pictures and post!!
    xx
    Mónica Sors
    NEW POST: MES VOYAGES A PARIS

    OdpowiedzUsuń
  11. Greate post :)
    I'm following your blog :)
    Visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja gimnazjum wspominam fatalnie, ale planuję napisać o tym więcej w najbliższym poście. W każdym razie mam nadzieję, że liceum będzie lepsze :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, mądre refleksje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też właśnie skończyłam gimnazjum. O dziwo na zakończeniu złapała mnie jakaś znieczulica. Cała moja klasa płakała, a ja nic. Do tej pory zastanawiam się dlaczego.
    Trzy lata w tej szkole wspominam dobrze. Mam nadzieję, że tak samo będę wspominać nadchodzące liceum :)
    Świetne zdjęcia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! <3
    Gdyby się tak głębiej zastanowić gimnazjum chyba nie nauczyło mnie niczego. Przekonałam się jacy ludzie potrafią być okrutni , zawistni, nie wspominam tego okresu czasu zbyt dobrze. Teraz kiedy skończyłam pierwszą klasę liceum mogę powiedzieć, że to właśnie tam poznałam prawdziwych przyjaciół! <3
    Udanych wakacji!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gimnazjum nauczylo mnie zeby trzymac jezyk za zebami, a liceum dopiero otworzylo mnie na ludzi :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie skończyłam liceum. Teraz wybieram się do szkoły policealnej. Piękna chusta.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku zaczynam klasę maturalną. Za gimnazjum nie tęsknię, ale miło wspominam tamten czas.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. W gimnazjum nie da się dużo nauczyć. Dopiero w szkole średniej się czegoś uczymy. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gimnazjum nauczyło mnie chyba jedynie tego, że ludzie będą o nas mówić różne rzeczy, które nie zawsze będą prawdą i nie warto się tym przejmować.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie gimnazjum dość szybko mignęło :) super zdjęcia!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń