8 cze 2017

PHOTOS OF MY PHONE // MAY

Hej! Powiem Wam, że nie wierze w to, że już koniec kartkówek, sprawdzianów i tego typu rzeczy. W poniedziałek jest oficjalne wystawienie ocen, ale już dzisiaj nauczyciele zaczęli to robić. Z ocenami mam spokój więc bardzo się cieszę. Przygotuje specjalny post z podsumowaniem całego mojego gimnazjum, bo jeżeli ktoś jeszcze nie wie, to w tym roku kończę 'bycie gimbusem'. Chociaż to pewnie tylko na papierze. Dzisiaj przyszłam do Was z postem, który w zdjęciach opisuje to, jak minął mi maj. Powiem Wam, że już ten miesiąc był dla mnie lekkim rozpoczęciem wakacji, bo starałam się przez cały rok systematycznie pracować(co mi się udało) żeby teraz gdy zaczyna się robić ciepło, nie zostawać w domu i siedzieć nad książkami. Wiele się dzieje, między innymi próby do poloneza, którego tańczymy już jutro. Czy się stresuje? Jeszcze dzisiaj nie, ale mam nadzieję że cała uroczystość odbędzie się tak jak to wszystko było zaplanowane. Chyba jako jedyna z klasy nie mam zamiaru spędzić godzin u fryzjera i kosmetyczki tylko postanowiłam że uwierzę w swoje siły i makijaż, paznokcie oraz fryzurę zrobię całkowicie sama. Jak to ja, chyba nawet nie mam po co robić tego makijażu skoro dzisiaj na próbie rozkleiłam się jak małe dziecko gdy zobaczyłam łzy u nauczycielki, która prowadzi naszego poloneza. To co dopiero będzie jutro? Jeżeli chodzi o wybór szkoły to wszystko już załatwione. Teraz czekać tylko na zakończenie, odebranie świadectw, zawiezienie ich do przyszłej szkoły i rozpoczęcie wakacji! Mam nadzieję, że u was wszystkie w porządku i że tak jak ja wyczekujecie wakacji 2017! A teraz zostawiam Was z dawką zdjęć :)
 zdjęcia z samowyzwalacza w Starym Browarze(właśnie to się robi, jak nie ma kto zrobić zdjęcia) // wypad do Leszna na koncert, super zabawa i wiele przygód :D
 selfie z przyjaciółką-jakby ich było wciąż za mało// przepiękny Poznań w którym mogłabym zamieszkać
może i nie jestem jak każda kobieta, ale chyba każda z nas lubi pochwalić się gdy wyjdzie jakiś fajny makijaż // stwierdziłam że moim celem będzie wydanie własnej paletki, bo gdy dodałam ten makijaż na instagrama z podpisem 'peach peach peach' to wszyscy się pytali kiedy premiera :D
 miejsce, które ostatnio naprawdę polubiłam czyli moja dwumiesięczna przygoda- trening czyni mistrza i pamiętajcie żeby nigdy nie zapominać butów na siłownię // piękny Poznań part 2 :)

więcej zdjęć na moim instagramie, na którego serdecznie Was zapraszam! @nataliaacieslak

20 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia ;) Jeszcze nigdy nie byłam w Poznaniu, ale wszystko przede mną haha.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Z chęcią wpadnę na Twój profil na instagramie
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)


    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie photomixy ♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkam pod Poznaniem i bardzo lubię to miasto :)
    Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jak oceny już wystawione, to w końcu możesz w pełni cieszyć się latem! Fajny mix :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix :). Ja niedawno byłam w Poznaniu i także mnie oczarował. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, beautiful and interesting post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam tylko raz w Poznaniu! pięknie tam ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia! Jeszcze mam do ogarnięcia kilka przedmiotów, ale cieszę się z nadchodzących wakacji ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega zdjecia. Super blog!
    Zapraszam do mnie na post odnośnie metamorfozy sylwetki. Chcesz wyglądać lepiej to zobacz jak ja to zorbiłem. Tobie też się uda ;) flarri.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w szkole już po egzaminach zrobiło się bardzo luźno :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super wpis!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia! :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń