1 sty 2017

THE FIRST OF JANUARY

Tak, tak teraz praktycznie na każdym blogu, na który zajrzycie będzie podobny post dotyczący tego, że mamy styczeń, nowy rok nowe plany, cele, marzenia i tak dalej... Szczerze? Przeglądając facebooka nie mogę się oderwać od takich postów, bo to co ludzie wymyślają czasami potrafi zaskoczyć. Osobiście uważam, że swoje marzenia i cele powinno spełniać się w ciągu roku, przed, po niezależnie od czasu i miejsca i trzymać się tego, a nie wyznaczać sobie cele na nowy rok, które i tak nie zostaną spełnione, ale powiedzieliśmy je ponieważ taka jest tradycja. Co się wydarzyło tego minionego roku? Muszę przyznać że był to jeden z najlepszych roków jakie przeżyłam, ale oczywiście były chwile dobre i złe. Jednak staram się skupiać na tych pozytywnych chociaż złe szczególnie nasz kształtują. Poznałam wiele wspaniałych osób, spędziłam super ferie zimowe na wyjazdach, w wakacje zwiedziłam wiele miast, odwiedziłam ukochane Polskie morze, nasze góry z super osobami, starałam się wykorzystać czas najlepiej jak umiałam i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ten rok naprawdę był udany. Postanowiłam, że od tego roku biorę się konkretnie za post, bloga, za siebie, za sprawy osobiste i chociaż uczyłam się tego bardzo dużo, to chciałabym udoskonalić w sobie cechę, robienia czegoś najlepiej jak umiem i nie poddawać się w środku tylko po prostu to dokończyć. Kalendarz na ten rok już kupiony, jak to mam w zwyczaju, wszystko idealnie zaplanowane, organizacja w 100% i wiele radości z małych rzeczy. Chciałabym też podziękować wielu ludziom, którzy mi pomagali, a tym którzy nie pasowali do mojego życia że odeszli. Pamiętajcie, że w życiu nie można się poddawać, tylko iść cały czas na przód, nie popełniać tych samych błędów i się na nich uczyć oraz czerpać szczęście nawet z tych najmniejszych rzeczy!




bluzka-new yorker // sweter-C&A // spodnie- reserved // buty- deichmann

23 komentarze:

  1. Ja nigdy nie robię sobie postanowień. Zawsze staram się żyć jak najlepiej i nie potrzebuję do tego 'celów na nowy rok' :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry rodzaj korzystania z życia najlepiej jak się umie. Chciałabym kiedyś tak spróbować :)

      Usuń
  2. ja od 2013 mam mniej więcej te same postanowienia więc wiem o czym mówisz.. haha ale cóż. Nowy rok to takie zamknięcie pewnego rozdziału. Niby zawsze można, ale kiedy indziej świętuje sie z petardami, postanowieniami, nowymi celami? haha

    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , właśnie to mi się podoba że z nowym rokiem niejako zamykamy pewien rozdział w swoim życiu i zaczynamy kolejny z czystą kartą.:)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    Mimo, że jestem zwolenniczką wyznaczania sobie celi na kolejny rok, to tym razem sobie od tego odpocząć i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, ja bym tak nie umiała, ale daj znać jak ci poszło, jestem ciekawa czy lepsze życie staje się na spontanie :D

      Usuń
  4. ja właśnie staram się czerpac szczescie z małych rzeczy!^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamarzłabym w swetrze!

    P.S wszystkiego dobrego w nowym roku!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tak słońce świeciło mocno, że nie dało się odczuć tego zimna :D

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    Szczerze mówiąc mam kilka postanowień noworocznych, poprzednie realizuje, więc stawiam przed sobą kolejne wyzwania :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne tylko żeby nie poddawać się w połowie, powodzenia! :)

      Usuń
  7. Ja w tym roku też nie zrobiłam sobie żadnych postanowień, jak dotrę do tego co chcę to się pochwalę.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie robię postanowień, wole robic coś od razu !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, tak jest o wiele lepiej. Na przykład fajnie spełniać jedno z celi co miesiąc :)

      Usuń
  9. Cudowni wygladasz! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Ja jednak robię sobie cele, dla mnie to duża motywacja :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. "Swoje marzenia i cele powinno spełniać się w ciągu roku, przed, po niezależnie od czasu i miejsca i trzymać się tego, a nie wyznaczać sobie cele na nowy rok, które i tak nie zostaną spełnione, ale powiedzieliśmy je ponieważ taka jest tradycja." - Nic dodać, nic ująć.
    Wszystkiego dobrego na nowy rok, oby także był pełen wspaniałych chwil.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie postanowienia Noworoczne są trochę bez sensu, no bo rok niczym się nie różni od poprzedniego, tylko cyferka jest inna.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń