15 sty 2017

BERLIN 2016!

Trochę się spóźniłam z tym postem, bo na wycieczce w Berlinie byłam prawie miesiąc temu, ale postanowiłam, że wstawię tutaj post, w którym będą przeważać zdjęcia, ponieważ pewnego rodzaju pamiątka zdecydowanie jest. 8 grudnia osoby chętne ze szkoły wybrały się na wycieczkę do Berlina w tym ja i moi znajomi z klasy. Chyba największą frajdą była dla nas podróż autokarem gdzie siedzieliśmy na samym końcu, zbierając w każdym mieście znaczki na snapchacie różnych miast, słuchając przez przenośny głosik muzyki i śpiewania w niebo głosy różnych piosenek. Podróż trwała ponad 4 godziny, ale wcale się nie nudziłam. Zwiedziliśmy pełno miejsc i było tak super jak rok temu na wycieczce do Drezna. Jeżeli macie możliwość pojechania do stolicy Niemiec serdecznie polecam, chociaż założę się że większość z Was była lub nie raz słyszała o tym mieście. Ja byłam już drugi raz i mam nadzieję że jeszcze kilka razy będę mogła się tam wybrać. Wycieczkę zakończyliśmy wybierając się na zkupy do Primarka i zjedzeniem prawdziwego tureckiego kebaba :)









3 komentarze:

  1. Berlin z pewnością musi być piękny i przyznam, że chociaż nigdy nie ciągnęło mnie do tego miasta, to teraz się chyba to powoli zmienia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam w Berlinie, super miejsce :)
    Świetne zdjęcia :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Berlinie byłam rok wcześniej i cudownie wspominam tę wycieczkę! :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń