21 sty 2017

4 MASECZKI DO TWARZY Z AVON'U

Hejka hej! Witam Was ponownie. Jak tam minął Wasz tydzień nauki? Ja jeszcze chodzę tydzień i mam ferie, na które nie mam nic szczególnego zaplanowane, ponieważ stwierdziłam że tym razem po prostu odpocznę. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją maseczek do twarzy z firmy Avon (Planet Spa). Wiem że jest bardzo wiele zwolenniczek tych maseczek, ponieważ są one bardzo skuteczne i można w nich przebierać. Mam 4 rodzaje, ale ja i moja mama miałyśmy chyba wszystkie możliwe rodzaje. Plusy tych maseczek są takie, że są tanie, skuteczne i bardzo dobrze działają na każdy rodzaj skóry.
1.Turkish Hammam Experience- jest to oczyszczająca maska z glinką, która odżywia, odświeża i głęboko oczyszcza z czym mogę się zgodzić w 100%. Dodam także, że każda z nich ma przyjemny i lekki zapach. Gdy maska zmieni kolor na różowy, można ją spłukać. Na twarzy powinna być około 5-10 minut.
2.Heavenly Hydration- maseczka typowo dla osób zmęczonych, które chcą odpocząć i się zrelaksować. Jest ona nawilżająca ze śródziemnomorską oliwą z oliwek. Przyjemny zapach, oraz ściągnięcie jej odbywa się w sposób bardzo prosty. Na twarzy powinna być 20 minut, a potem spłukać wodą.
3.Oriental Radiance- Jedna z moich ulubionych maseczek! Ma idealny zapach, bardzo orzeźwiający i jest dla mnie bardzo delikatna. Ma w sobie skład białej herbaty, minimalizuje widoczność niedoskonałości i pozostawia skórę oczyszczoną oraz pełną energii. Powinno się ją stosować jeden raz w tygodniu.
4.Perfectly Purifying- a to jest moja ulubiona! Nie dość że bardzo ciekawie w niej wyglądam to pomaga mi zwalczyć moje nastoletnie 'problemy twarzy'. Jest ona głeboko oczyszczająca błotna z minerałami z Morza Martwego. Moim zdaniem idealna na moją skórę, a po niej najlepiej nałożyć na twarz krem nawilżający bo nie ukrywam że trochę wysusza skórę ale jest bardzo efektywna.



A Wy miałyście kiedyś styczność z tymi maseczkami? Co o nich sądzicie?

11 komentarzy:

  1. nie próbowałam tych maseczek i nie wiem nawet czy spróbuje bo praktycznie wszystkie jakie tylko próbuje odparzają mi twarz. Mam swoje ulubione z Agafii czy jakoś tak haha

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko możesz spróbować, bo mają wiele właściwości i można dobrać 'idealną' dla siebie :)

      Usuń
  2. ogólnie mam bardzo dużo rzeczy z tej marki bo moja kuzynka jest konsultantką. Wiele razy miałam jedną z nich zamawiać, ale jakoś mnie nie przekonywały jednak teraz chyba będzie inaczej:P
    Fajny i przydatny post! +świetny wygląd bloga uwielbiam takie, minimalistyczne wszystko jasno i wyraźnie "opisane" :)

    Zapraszam do siebie:)
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie moja mama też jej konsultantką- dlatego jestem w sumie z tymi maseczkami na bieżąco :D

      Usuń
  3. Ostatnimi czasy mało kupuje z avonu, kilkukrotnie zawiodłam się na między innymi pomadkami, które kompletnie były inne niż na zdjęciu, może kiedyś skorzystam:)

    Zapraszam do siebie:) http://shikatemeku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że teraz mają coraz lepsze jakościowo produkty i większy asortyment :)

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o nich ale chętnie bym wyprobowala
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam maskę z tej serii, taką zieloną, nie pamiętam jakie ma zastosowanie, ale jest genialna! Zastanawiam się nad zakupem jeszcze jakiejś, bo cena jest naprawdę genialna :D

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystam z tych maseczek są super
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawiła mnie maseczka Oriental Radiance :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń