16 lip 2016

POKER FACE PEOPLE

Znacie uczucie bezradności? A znacie uczucie nienawiści i smutku na raz? Mi osobiście te uczucia są tak idealnie znane, że mogłabym je opisać jak reaguje na nie moje ciało od stóp do samego czubka głowy. Zastanawiam się, dlaczego my ludzie, albo dlaczego niektórzy ludzie nie dostali albo nie umieją racjonalnie myśleć i zdawać sobie sprawy z tego co zrobili. Jest tak, że pomagacie jakieś osobie z całych sił, aby w końcu zaczęło mu się układać w życiu, ma jakiś problem to jesteście na pierwsze zawołanie, zrobicie po prostu wszystko dla tej osoby byle by była szczęśliwa, a na koniec dostajecie słowa typu:"nigdy przy mnie nie byłeś, nigdy mi nie pomogłeś, pisałeś zawsze gdy czegoś potrzebowałeś". Dostałam właśnie ostatnio podobne słowa i po raz kolejny mogę się puknąć w głowę i powiedzieć"głupia Natalia myślała że może tym razem człowiek się zmienił". Nie wiem czy ludzie się NIE zmieniają, nie umiem określić mojego zdania w tym temacie, ale wiem że jeżeli ktoś nas raz zawiódł to zdarzy mu się to drugi raz nawet ostrzej. To nie oznacza, że nie mamy dawać szansy tej osobie, wystarczy tylko na nią uważać i nie być na tak bliskich relacjach jak wcześniej, bo ona to wykorzysta nawet nieświadomie i nas zniszczy. Chcemy jej coś udowodnić, a ona zacznie nam wytykać nasze błędy z przeszłości broniąc się w teraźniejszości. Gdy stajesz twarz w twarz z człowiekiem, który cały czas popełnia jeden błąd, zastanów się czy chcesz grać z nim w ta grę, ale pamiętaj, że każdy człowiek zasługuje na twój szacunek i wybaczenie.
 

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Zdecydowanie udana sesja <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę :)

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tak już jest, pomagamy komuś, chcemy dla tej osoby jak najlepiej, a gdy przyjdzie co do czego ona tylko wytknie nasze błędy :/.



    pozytywnarealistka.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie lubię jak ktoś do mnie pisze tylko jak coś chce... Jak ktoś do mnie pisze to tak czy siak staram się mu pomóc, ale jak ta osoba później ma mi coś za złe, to ja się wole już nie odzywać...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post i świetne zdjęcia! Zgadzam się z Tobą, że każdy zasługuje na szacunek i wybaczenie, ale to prawda iż człowiek, który raz zawiedzie może to zrobić ponownie ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie każdy z nas zasługuje na szacunek i pomoc, lecz w tej chwili coraz częściej osoba, której pomagamy potrafi wytknąć nas palcem jako tych "złych" zapominając o pomocy z naszej strony. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdania, że każdy zasługuje na drugą szansę i trzeba mu ją dać, ale jeśli ją zmarnuje, to taka osoba nie jest już ważna w moim życiu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądrze napisane! I mega zdjęcia <3 xxxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.de/

    + potrzebuje pomocy przy zmianie wyglądu bloga! Ktoś chętny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój post jest okropnie prawdziwy i opisana przez ciebie sytuacja zdarza się prawie każdemu z nas, a jeżeli w czyimś życiu takie coś nie ma miejsca to jest on ogromnym szczęściarzem :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz dużo racji!
    śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W 100% prawdziwy post. Dzisiaj (nie wszyscy, ale jednak...) patrzą na korzyści jakie mogą mieć ze znajomości.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj kochana już nie raz byłam bezradna, czułam nienawiść oraz miłość na razi czasami życie pokazywało mi, że tak nie do końca mogę kierować się sercem,żeby przeżyć cało na tym świecie :) A tak poza tym piękne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń