23 lip 2016

HEART OR REASON?

Gdy wpisywałam tytuł tego posta, kojarzył mi sie bardzo z reklamą sieci komórkowej lub jednego z filmów Szparagów. Rozmawiałam z kilkoma osobami na temat tego, gdy podejmują decyzję to czym się kierują. Jedni odpowiedzieli że intuicją, drudzy że sercem a trzeci że rozumem. Jakie jest moje zdanie na ten temat? Powiem Wam szczerze, że dłużej musiałam się nad tym pytaniem zastanowić, ponieważ jednym z powodów jest to, że jestem kobietą, a to prowadzi do bardzo silnych uczuć emocjonalnych i psychicznych. Gdy muszę podjąć ciężko sytuację, to muszę włączyć mój mózg, aby mi podpowiedział jakie wynikną z tego konsekwencje, plusy, minusy i tak dalej... Mózg jest naszym głównym organem bo dzięki niemu myślimy racjonalnie. Zastanówmy się przez chwile co by było gdybyśmy byli piękni, cały czas młodzi, serce byśmy mieli zdrowe, ale nie mielibyśmy mózgu... Bylibysmy tylko piękni na zewnątrz, a środek byłby pusty(tak jak niektóre osoby na tej ziemi). Serce daje nam miłość i skruchę, potrafimy dzięki niemu pomagać, kochać, czuć, ale to dzięki mózgowi potrafimy odróżnić cos dobrego od złego i właśnie dlatego w życiu w ważnych dla mnie kwestiach kieruje się rozumem. To jest moje zdanie na ten temat i bardzo bym chciała poznać wasze zdanie, więc piszcie mi w komentarzach co uważacie!

15 komentarzy:

  1. Hmm kiedy tak teraz na to patrzę, nigdy wcześniej się nad tym nie zastanawiałam. Czym się kieruje...
    Sama nawet tego nie wiem, może wszystkim po trochu?
    Przepiękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że powinnam kierować się sercem bo mój mózg za często wariuje i wychodzą z tego kłopoty :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że u mnie bywa z tym różnie. Najczęściej kieruję się sercem, ale nigdy nie zapominam o mózgu, bo zazwyczaj ma rację ^^ Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko jest mi w tym momencie odpowiedzieć czy w życiu kieruję się sercem czy rozumem, bo to jednak zależy od decyzji, którą muszę podjąć lub sytuacji w jakiej się znajduję :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem czym się w życiu kieruję..
    Ale chyba bardziej sercem, bo często podejmuję nieprzemyślane decyzje.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia *-*

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cieżko swtwierdzic tak naprawde co decyduje o moich wyborach, to chyba zalezy od rodzaju sytuacji. Najczęściej tak 'odruchowo' kieruję się rozumem, jednak pozniej bywa ze żaluję pewnych decyzji:\
    super post, zdjęcia i tekst!:) pozdrawiam serdecznie;* \

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślę, że różnie to bywa z podejmowaniem decyzji. Nie raz robimy coś przemyślanego, a innym razem pozwalamy ponieść się emocjom, a kiedy indziej intuicja robi wszystko za nas.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczny uśmiech (patrząc na poprzednie posty)! Zaraża innych tą energią! :)

    Pozdrawiam i zapraszam - http://jednopostanowienie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zalezy od decyzji, kieruje sie i sercem i rozumem!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kieruje się przede wszystkim sercem ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapewne nie kieruje się sercem, bo jestem w stanie wiele odrzucić jeżeli nie ma to racjonalnego wytłumaczenia, moja intuicja dużo mi podpowiada, ale to rozum zdecydowanie odgrywa najważniejszą rolę.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń