6 lip 2015

I WANT YOU TO KNOW THIS

Cześć kochani! Ponieważ już od kilku osób płci męskiej oberwało mi się, teraz zaczynam wstęp posta od neutralnej postaci czyli wstępu który pasuje do dziewczyn jak i chłopców.:)
Od kilku dni nie można usiedzieć spokojnie w domu ani na dworze, ponieważ duszne powietrze jakby mogło to by nas zabiło. Od rana do wieczora chodzi u mnie w domu wiatrak chłodząc wszystkie osoby w nim. Ale nie można też ciągle siedzieć w czterech ścianach, więc na dwór trzeba wychodzić. W takie upały stawiam na sukienki lub spodenki ze zwykłym t-shirtem :)
Jak Wam mijają wakacje?



t-shirt ?
shorts nike

4 komentarze:

  1. Mi wakacje mijają nudno na razie,ale jest strasznie duszno masz rację.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykła, ale efektowna stylizacja! ;)
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, zdjęcia takie jasne, pogodne, podobają mi się :)
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń