11 lip 2015

BE CREATIVE

Cześć! Wiecie co... od kilku godzin, dużo zastanawiam się nad swoją przyszłością. Zastanawiam się jaki kierunek chcę obrać w technikum, co bym chciała po nim robić. Mam 5 możliwości i jak dla mnie jest to za dużo. Cały czas rozważam jakieś opcje , szukam dobrych kierunków na studia i mam nadzieje że niedługo jakaś propozycja rozwieje moje obawy.:) Jak Wam mijają wakacje? Mi jak najbardziej aktywnie chociaż te chłodne dni teraz trochę mnie denerwują, ale w te upalne dni sukienki wygrywały! Taką chciałabym Wam dzisiaj pokazać. Jest to zwykła biała sukienka która jest lekka i bardzo mi się podoba! Postanowiłam otworzyć nową serie na blogu tzn.stylizacje second hand. Oznacza to że raz na jakiś czas będę wam pokazywała stylizacja w której znajdą się ubrania z rzeczy używanych. Co wy na to?

instagram- @kisslalaa122



buziaczki kochani!

2 komentarze:

  1. może zacznę od tego, że znajduję się na Twoim blogu po raz pierwszy i jest bardzo interesujący i przejrzysty.
    stylizacja- bardzo Ci do twarzy i ślicznie wyglądasz w takiej białej, zwiewnej sukience
    śliczne zdjęcia, widać dobrą jakość
    co do planów na przyszłość- każdy ma chyba trudność z wyborem, n chyba, że jest się milionerem haha każdy wybór stawia nam wątpliwości, ale wiedz, że droga, którą podejmiesz się wybrać ostatecznie będzie dobra drogą
    pozdrawiam Cię serdecznie i dołączam do grona obserwowanych
    Helena z bloga helovcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę już nad swoją przyszłością. Po części już wybrałam, chcę iść na architekta i będę robić wszystko, aby osiągnąć ten cel :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń