1 kwi 2015

leniwy dzień bez szkoły

hej kochani!
No więc mamy nasze upragnione dni wolne od szkoły! Jestem taka cwana że zrobiłam sobie o jeden dzień dłużej wolne , czyli nie poszłam dzisiaj do szkoły hehe.
Przepraszam Was że tak długo nie pisałam , ale nie byłam pewna do tego czy chcę prowadzić bloga , ale teraz jestem przekonana co do niego i postaram się posty dodawać codziennie.
Dzisiaj jak mówiłam zostałam w domu , ale cały dzień pada deszcz albo grad.
Wczoraj nawet przywitał nas śnieg jak byłam w szkole...moje zdziwienie!
Posprzątałam w domu , poszłam po siostrę do przedszkola i cały czas siedzę w dresie i sweterku.
Mam ochotę przejść się do secon-hendu i chyba jutro to zrobię , oraz obejrzeć po raz kolejny całą serię Hannah Montana , haha
czasami jak mam takie leniwe dni , lubię wracać do tych "czasów" gdzie żyłam tymi wszystkimi bajkami...szkoda że teraz nie lecą tak często.
Za chwilę zabieram się za sprzątanie mojego pokoju a potem obejrzę sobie film "Jutro , kiedy zaczęła się wojna"-świetna książka , i jest to nawet lektura!
Życzę Wam miłej środy i dalszych dni , do zobaczenia!

jeśli jesteś na tym blogu , pozostaw po sobie ślad , bardzo chętnie zajrzę na twojego! :)

8 komentarzy:

  1. Też muszę wpaść do second-handu bo dawno byłam :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety byłam no można już powiedzieć, że wczoraj w szkole i pisałam test 6-klasisty, i o dziwo myślę, że dałam radę!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj się w pisaniu- nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już niedługo będą wakacje, więc będzie więcej wolnego :D
    ja uwielbiam second-handy :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci ze tez taki leniwy dzien, ale sie przydaja :3

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadź bloga dalej, ponieważ dobrze to robisz!
    Zapraszam do mnie: http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń