4 kwi 2015

chodź własną , wydeptaną ścieżką...


Ostatnio zderzyłam się ze zdaniem "nie chodź czyjąś ścieżką , wydeptuj swoją własną". Powiem Wam szczerze że te słowa bardzo do mnie przemówiły. Jeszcze niedawno , szłam krok w krok za osobą której można powiedzieć ufałam , nie rozmawiałam z ludźmi , wypowiadając swoje zdanie , lecz powtarzałam mądre wypowiedzi moich znajomych , które uważałam za dojrzalsze i lepsze w jakimś stopniu. Gdy ktoś miał vansy ja musiałam mieć takie same , ktoś zaczął mówić jakieś słowo tzw 'non stop' ja też musiałam. Aż w końcu usiadłam i pomyślałam , po co żyje , skoro nie umiem żyć swoim życiem , nie potrafię być oryginalna i wszystko od wszystkich przejmuje. Chyba nikt nie chciałby zjeść jabłka już ugryzionego. Powiedziałam , że już tak nie będę robiła. To jest trudne , powiedzieć coś innego niż inni rówieśnicy mówią , trudne jest to żeby im się postawić , mieć swoje własne zdanie , różniące się całkowicie od nich. Staram się z całych sił , gdy rozmawiam z dojrzałymi osobami , ale i też młodszymi , uważam na mój sposób mówienia , żeby moje słowa były dojrzałe i co najważniejsze , nie idę czyjąś ścieżką...
Idę swoją ścieżką , którą sama deptam bo taka będzie dla mnie najlepsza. Wiadomo że czasami trzeba , i jest to koniecznością , aby posłuchać kogoś starszego i na pewno dojrzalszego od Nas na przykład rodziców , ale w codziennych sprawach , mamy radzić sobie sami , i stawiać czoła przeciwnością!





bluzka-adidas / buty-converse

:*!

12 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w stu procentach! Bardzo podoba mi się ten post :)
    Super zdjęcia!

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba dbać o własną ściężkę, ale czasami jest naprawdę ciężko ;3
    śliczne zdjęcia ;3
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten post, uważam że powinniśmy być przede wszystkim dla siebie i w swoim byciu być indywidualnymi :)
    Bardzo podoba mi się jak wyglądasz na tych zdjęciach, strasznie na luzie. Fajnie! :D
    +Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, jesteś śliczna ;)

    meovashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zdjęcia!:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia , bardzo podoba mi się twoja stylizacja
    zapraszam
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem w życiu nie należy małpować innych tylko być sobą. Ja nie potrafię iść za grupą bo mam własne zdanie. Indywidualność jest moim zdaniem bardzo ważna, bo musimy uczyć sie na swoich błędach a nie na czyichś

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten post, idealnie to ujęłaś *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe A.M.

    OdpowiedzUsuń