7 lut 2015

OOTD: JEANS JACKET , WHITE T-SHIRT AND NYC CAP


Przychodzę do Was z outfitem dnia! Powiem Wam , że efekt zdjęć bardzo mi się podoba , ponieważ zdjęcia są troszkę zamazane , a to z tego względu , że padał w tym czasie deszcz i wszystko spadało na obiektyw.
Ostatnio w sh dopadłam mojego aktualnie ulubieńca czyli jeansową koszulę! Bardzo długo polowałam na taką koszulę w firmówkach , ale nigdy nie kupowałam ze względu na cenę , a poszłam ostatnio do sh od kilku dobrych lat i proszę bardzo , wymarzona rzecz za 4 zł! Bardzo jestem z niej zadowolona , a na dodatek bardzo dobra i droga firma. Może mi słuzyć jako koszula , kamizelka lub narzutka , i jeszcze idealnie pasuje do koszuli z H&M którą też mam na sobie.
Spodnie , kupiłam w zwykłym sklepie w moim mieście , ale są wykonane bardzo dobrze i zawsze kupuje je w tym samym sklepie bo mam zaufanie. Czapkę dopadłam w croopie , za 30 zł. Miałam wahania między nią , a beanie , ale mój tata powiedział że w tej lepiej wyglądam , więc ze względu na jego zdanie wybrałam tą haha , jednak na dzień dzisiejszy wybrałabym tą beanie , ale nie mogę narzekać , jest całkiem dobra i ciepła.
Oto mój outfit! :)
Jak Wam się podoba? 













kurtka/koszula- sh (Diesel) ; bluzka-hm , jeansy-shop in my city
zdjęcia - Ola

2 komentarze:

  1. przedostatnie zdjęcie jest świetne!:)
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :>
    http://kalaandkalla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń