28 sty 2015

Gusty muzyczne - musical tastes

Można powiedzieć , że tyle ile jest gwiazd na niebie tyle możemy spotkać gustów muzycznych.
Ludzie słuchają metalu , regge , pop'u  , klasyku , disco , muzyki poważnej , jazz'u , hip hop i wiele wiele innych o których nawet nie wiemy.
Wszyscy mają ten swój wyjątkowy gust , ale każdy ma do tego prawo. Jednak nie wszyscy o tym wiedzą. Ten temat jest bardzo popularny i bardzo powszechny wśród blogerek , lub vlogerów , dużo osób po prostu o tym mówi , żeby dać do zrozumienia , że nie powinno się krytykować czyjegoś gustu.
Dużo można się teraz spotkać z wyzwiskami na temat : Justina Biebera , 1D . To są dwie przeciwne strony , o których mowa jest wszędzie. Na każdym kroku są wytykani , i krytykowani , za to , że noszą rurki , lub śpiewają centrlarnie z przekazem do dziewczyn. Mam zdanie na ten temat , ale jak się wypowiem , to zapewne zostanę ja skrytykowana. Ten post ma na celu , uświadomić wszystkim , że każdy ma tą swoją osobę , którą na okrągło słucha. Ja cały czas słucham pop'u , ale lubie się też rozpłynął przy rapie lub disco. Jednak gdy ktoś słucha cały czas tego disco , to ja w żadnym wypadku go nie krytykuje. Co mi to daje? Zdaję sobie po prostu sprawę z tego , że on kocha ten gatunek , tak jak ja kocham pop :)
Mam nadzieje , że ci którzy są przeciwko innym gatunkom muzycznym , którzy nie lubią , zmienili swoje zdanie i nastawienie.... szacunek , za szacunek :)
kilka piosenek , których aktualnie słucham :




nitka xd

a tu najlepsza osoba , która wykonywała te zdjęcia :)

8 komentarzy:

  1. dobry temat :D
    mam wrażenie,że z biegiem czasu ludzie są bardziej wyrozumiali,chociaż...
    przedostanie zdjęcie piękne! :3
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :)
    mjakmamuska.blogspot.com
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ciekawego bloga! Będę do Ciebie zaglądać, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/little-black-dress.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w link do sukienki, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i ładne przejrzyste zdjęcia :)
    Ja słucham rock'a i czasami pop'u. :) Nie jestem fanką 1D lub Justina jednak go nie krytykuje ani jego fanów lub muzyki jaką gra ;))
    wave-flow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + obserwuję. Mam nadzieję że mój blog również ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, po prostu cudo :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam słucham koreańskiego popu i jest git hahahhaha
    Masz śliczny kolor włosów! ♥

    http://megg-meggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń