8 lis 2014

FOOD: SWEET COLOURS DONUTS!


Witam witam :)
Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na pyszne kolorowe 'donutsy' własnej roboty!
W końcu z grymasem na twarzy mojej mamy , ponieważ nie była zachwycona co do tego pomysłu zabrałyśmy się do roboty. Nie wiedziałyśmy jak nam wyjdą , ponieważ robiłam je pierwszy raz, a moja mama jedynie przypatrywała się całej sprawie i smażyła gotowe 'placki' , ale i tak wyszły nam jak na pierwszy raz nieziemsko. Uwielbiam tak tworzyć w kuchni , można wtedy być z siebie dumnym z każdej zrobionej dobrze rzeczy , ale też można powiedzieć , że gotowanie od najmłodszego uczy nas odpowiedzialności w życiu dorosłym , ponieważ chyba nie będziemy w wieku 20 lat chodzić na kebaby lub pizze ;)

Potrzebujemy :
- 1¾  mąki
- 2 łyżki cukru
- 3 żółtka ( jeśli nie macie co zrobić z białkami , to polecam zrobić białą jajecznicę)
- łyżka masła
- 50 g drożdży
- 3 łyżki gęstej śmietany
- tłuszcz do smażenia


Drożdże rozetrzyj razem z cukrem , dodaj żółtka , stopione masło , śmietanę i mąkę. Wyrób ciasto i odstaw do momentu kiedy idealnie urośnie. Rozwałkuj na grubość 1 cm , wytnij kółka za pomocą kieliszków a mniejsze kółeczka za pomocą nakrętki od butelki. Smaż z obu stron , powinny urosnąć z oleju. Do ozdobienia użyłam rozpuszczonej białej czekolady i kolorowej posypki.
Gotowe! Takie 'pączki" na pewno ozdobią każdy stół i każdemu zasmakują. Czułam jakbym jadła prawdziwego pączka z ciastkarni!






Do zobaczenia! Smacznego !

16 komentarzy:

  1. Mmm.. wyglądają pysznie! :) Kiedyś być może zmobilizuję się do zrobienia.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie :) Kiedyś próbowałam zrobić ale trochę nie wyszło :PPP

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda Pysznie :o Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam, cały czas można chodzić na kebaba czy pizzę, nie wiem co ma tu wiek do rzeczy. ;) aczkolwiek zgadzam się, że umiejętność gotowania i pieczenia przydaje się później, szczególnie gdy studiuje się z daleka od domu. :) mnie zdecydowanie studia nauczyły gotowania i przydaje mi się to teraz szalenie. :)
    co do Twojego przepisu, wygląda to świetnie, więc pewnie kiedyś zrobię, jak już mój chłopak porzuci dietę odchudzającą. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przepięknie :) ~
    Myslę, że w przyszłości twoje dania, ale również przysmaki będą smakowały nieziemsko ! : )
    Wyglądają smakowicie :)
    Napewno skorzystam z przepisu ! :)
    http://aggness123.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają tak smakowicie
    Przepis na pewno wypróbuję, lubię tak czasem coś upichcić ...
    Więcej takich przepisów, a na pewno zajrzę ponownie :D

    zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie :)
    Pozdrawiamy ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepięknie, a w smaku napewno są równie dobre, co z wyglądu :)

    Mam do Ciebie prośbę, nie wiem ile takich dostajesz, ale bardzo mi zależy na tym i chciałabym zapytać czy mogłabyś poklikać u mnie w linki od Sheinside?

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html#comment-form

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają przepysznie, zapisuję przepis :)
    P.S. Świetny i przejrzysty wygląd bloga, śliczne zdjęcia - obserwuję :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu łakocie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszności! :) Może kiedyś skorzystam z przepisu ;)

    http://kikapoznajeswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/my-must-have-comsetics-for-fall.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie raz takie robiłam :) wyglądają pysznie.

    http://picture-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam, pyszności!
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi smaka narobiłaś... :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak, to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń